მოსწავლის ფსიქოსაგანმანათლებლო შეფასება
ფსიქოსაგანმანათლებლო შეფასება არის ჰოლისტური
შეფასება, რომელიც გამოიყენება მოსწავლის სასწავლო შესაძლებლობების, საჭიროებებისა
და აკადემიური მოსწრების დასადგენად. იგი აერთიანებს ფსიქოლოგიურ და საგანმანათლებლო
შეფასებას, რათა შექმნას მოსწავლის შესაძლებლობების დეტალური პროფილი, რაც ეხმარება
სპეციალურ საგანმანათლებლო საჭიროებების იდენტიფიცირებას.
შეფასებები გადამწყვეტია ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავებისთვის.
ვებინარზე განხილულია ისეთი საკითხები, როგორიცაა: